Ajankohtaista

Miten brändit tehdään?

YT-linjan markkinoinnin kurssin opiskelijat saivat vieraakseen Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin tutkijan Hedon Blakajn. Vieraamme johdatteli opiskelijat "brändäämisen" maailmaan. Ryhmien ennakkotehtävänä oli pohtia Gilletten markkinointia ja sen...

Uudet 7.-luokkalaiset – New 7th graders

Kulosaaren yhteiskoulun kaksikieliselle 7.luokalle valitut oppilaat, jotka ovat antaneet luvan nimensä julkaisemiseen The students chosen for the 7th grade bilingual classes 7A-7D (who have given permission to publish their name) Abdallah Efat Ahonen Jenni Airamaa...

Työnhakukoulutus Studentworkilla

YT-linjan opiskelijat pääsivät huippuluokan työnhakuvalmennukseen kun Studenworkin ammattilaiset Heini Kuusisto ja Emmi Telanne (kuvassa) ottivat homman haltuun. Opiskelijat kuulivat nykypäivän yrityskulttuurista, työntekijöiden motivoinnista sekä itse pihvistä eli...

Suoramarkkinointia Helsingin yliopistolla

Markkinoinnin kurssilaiset muuttuivat hetkeksi yliopisto-opiskelijoiksi, kun Kuluttajatutkimuslaitoksen tutkijatohtori Essi Pöyry avasi suoramarkkinoinnin saloja. Työpajassa tutustuttiin erilaisiin suoramarkkinointikeinoihin ja niiden soveltuvuuteen erilaisille...

Rahoituspaja Nordealla

YT-linjan rahoituksen kurssilaiset pääsivät tositoimiin Nordean yritysrahoituksen edustajat Mikko Malm (vas) ja Sakari Salminen (oik) olivat virittäneet tarjolle rahoituksen työpajan Mannerheimintien konttorille. Tutuiksi tulivat erilaiset rahoituksen lähteet kuin...